ماساژور سابق تیم‌های ملی کشتی پاسخ اتهاماتی که علی‌اکبری درباره مثبت اعلام شدن دوپینگش به او نسبت دا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اساژور سابق تیم‌های ملی کشتی پاسخ ادعاهای علی‌اکبری را داد
ریف: صحبت‌های علی‌اکبری دروغ است/ من مسلمانم و از او به خدا شکایت می‌کنم

ماساژور سابق تیم‌های ملی کشتی پاسخ اتهاماتی که علی‌اکبری درباره مثبت اعلام شدن دوپینگش به او نسبت داده بود را داد.

خبرگزاری فارس: ریف: صحبت‌های علی‌اکبری دروغ است/ من مسلمانم و از او به خدا شکایت می‌کنم

ب، امیر علی‌ اکبری، فرنگی‌کار سنگین‌وزن تیم ملی که در مسابقات جهانی 2013 در بوداپست مجارستان موفق به کسب نخستین مدال طلای سنگین‌وزن تاریخ کشتی فرنگی شده بود با اعلام فدراسیون جهانی کشتی به دلیل استفاده از مواد نیروزا نه تنها مدالش پس گرفته خواهد شد، که به محرومیت مادام‌العمر هم محکوم شد.

علی اکبری پیش از این یک بار دیگر در سال 2011 مرتکب این اشتباه شده بود که با محرومیتی 2 ساله مواجه شد، اما پس از پایان دوران محرومیتش با کسب مدال نقره یونیورسیاد دانشجویان جهان در روسیه مجدداً بازگشتش به تشک کشتی را اعلام کرد.

علی اکبری که تا پیش از پایان دوران محرومیتش چند ماهی را هم با تیم کشتی فرنگی کشور آذربایجان تمرین کرده بود و حتی قراردادی نیز با این کشور به امضا رسانده بود در نهایت تصمیم گرفت در مسابقات جهانی برای کشورمان روی تشک برود.

علی اکبری بعد از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به دفاع از خود پرداخت و مدعی شد که این اتفاق کار مافیای پشت پرده کشتی بوده است و همچنین ادعا کرد که قبل از دیدار فینال به علت نیاز به ماساژ به اتاق تیم آذربایجان رفته است و در آن هنگام ماساژور سابق تیم ملی ایران که اکنون در تیم ملی آذربایجان حضور دارد؛ قرصی را با عنوان «دیکلوفناک» زیر زبان او گذاشته است و به طور ضمنی با مطرح کردن این موضوع، مثبت شدن دوپینگش را به نوعی گردن «ریف بهایدینوف» انداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 13140604
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7